January 26, 2009

Mimpikan Aku


“Kau kenal aku. Aku selalu mementingkan perkara yang lojik dan menggunakan akal. Tapi mimpi yang satu ini sangat aneh. Ajaib dan pelik. Ini sudah tiada lojik dan paling kurang akal.”

“Dalam mimpi aku melihat aku. Merasai kesengsaraan aku. Bahkan aku mendengar aku.”

“Jeritan putus asa, kerinduan, dan tangisan yang bergegar dalam mimpi ini tetap mewujudkan perasaan yang sangat sukar untuk aku terjemahkan.”

“Dalam mimpi, aku melihat aku. Dalam mimpi, aku akhirnya mati. Dan dalam mimpi, aku menguburkan aku berkali-kali.”

25 comments:

nurainmunderfahn. January 30, 2009 at 7:26 PM  

mimpi mainan tdur.

Miss Izah Mohamed January 30, 2009 at 7:56 PM  

jgn asik terlalu pk kn sumthing tu sampaikan mhntui diri.. hurm

sickchild January 30, 2009 at 8:28 PM  

hahaha. seram kot mimpi ko.
hahahahaha.
weh buat la chatbox.
hhihihi.

Wan_hazel January 30, 2009 at 8:32 PM  

Itulah yg mbzakan angan dan mimpi.angan kita yg tntukan,namun mimpi bkn kta yg mengarangnya.hehehe.

Nazz January 30, 2009 at 9:02 PM  

Ni nak kena tau nih.. mimpi mlm ke siang hari...? kalau mimpi mlm..tu mainan tidur tp, kalau mimpi siang hari..tandanya kuat tidur... hik hik

little lady~ January 30, 2009 at 9:55 PM  

hik8..
bro nazz lawak btol...
mimpi mainan tdo..

mieya January 30, 2009 at 10:07 PM  

mimpi oh mimpi...
hye..blog walking!!~
;)

naz ilyn January 30, 2009 at 11:07 PM  

salam...

kau bermimpi mimpikan diri
apa makna apakah erti
apakah ini mainan sendiri
atau kau tak basuh kaki
atau lupa baca ayat kursi

p/s: doa untuk kamu...

tEddY bLuEbeRRy gUrL January 31, 2009 at 9:21 AM  

mimpi tu kan satu ekspresi perasaan kite..
cik s90 jgn sedih2..
sebb tu mimpi tu..
cheer up ek (^-^)

Syue SAHAJA January 31, 2009 at 10:25 AM  

nk pggl ape ni ye?nk link :)

lya January 31, 2009 at 3:57 PM  

mimpi itu best
mimpi itu ngeri
itu dunia khayalan

::SRISUFI:: January 31, 2009 at 5:26 PM  

salam S90::

terima kasih sudi ziarah blog sri...jom tetukar jadi follower k..

santai lepak sini

FarahDiana January 31, 2009 at 6:11 PM  

satu petanda mungkin??

mungkin tiba masanya kamo berubah menjadi seorg yg lebih ceria..

hey, ak kepingin melihat kamu gembira & tertawa...

=)

fzalah January 31, 2009 at 6:18 PM  

mimpi memnginsafkn.

zz@mira January 31, 2009 at 6:33 PM  

wahh nice one..ai alwiz dream tu..:)

♥chentaMAYA™ January 31, 2009 at 7:06 PM  

sabar ya!

-Awan Biru- January 31, 2009 at 9:07 PM  

kadangkala, mimpi itu luahan rasa...
dan ada ketikanya,
apa yg dimimpikan itu adalah bertentangan...
jadi,
kamu harus lega dengan mimpi yg sebegini...

KhaLifah feDi February 1, 2009 at 9:34 AM  

mlm tadi aku mimpi 3 org lelaki dn sorg pompuan..tapi sume mmg kwn rapat aku..pae makneyer?





lalalla............

elL February 1, 2009 at 10:07 AM  

anggaplah mimpi itu satu cerita dongeng.
keep smiling sis.
=))

Nabilah Anafi February 1, 2009 at 2:41 PM  

thank coz sudi singgah.
appreciate sgt

NaD February 1, 2009 at 4:41 PM  

ape ko mimpi macam nieh?
kene kubur berkali kali lak tu..
aiseh..
meremang bulu roma aku..
isk....

eliza February 2, 2009 at 1:50 AM  

mimpi menakutkan kadang ada maksudnya...
cuma pemimpi saja yang tahu.

eliza February 2, 2009 at 1:56 AM  

mimpi menakutkan kadang ada maksudnya...
cuma pemimpi saja yang tahu.

Ladybug Yna February 2, 2009 at 1:57 PM  

sangat mendalam makna di sabalik mimpi kamu.

sEr0ja February 6, 2009 at 9:53 PM  

s90..npe xbuat chat box...
bru best nk sembang2...

s90..mengapakah dgn mimpi2 mu itu?

  

Back to TOP